fredag 7 oktober 2011

bad and "hahaha" thing

Skola idag, jadå !
Min fot, som inte är helt hundra sen jag stukade den, är väääldigt död just nu :P
Vi skulle springa/gå med stavar 0,5 mil i slingan + att ta oss till dit och tillbaka = 8km..
på 55 min gick vi rundan, hehe, var faktiskt rätt svårt att få det att funka med stavarna, visst inte så svårt att gå med dom men för att det ska hjälpa :P

Sitter och kollar idol nu, antar att det snart är Mollys tur, älskar henne!! :D




När man skulle hem från skolan blev det smått kaos på stationen/tåget. Någon kran hade kört in i bommen vid rydsgård så det blev strömavbrott.. satt fast inne i tåget ca 20 min, sen vänta på bussen i kanske 30 minuter.. och ändå fick man inte åka med! :O Bussen som stannade på min station var full så jag gick o fråga personalen "ja, du får fixa själv" Jag bara.. jaha, tack då -,- tur man e härifrån så man vet var man ska ta vägen, för dom verka inte så hjälpsamma iaf :/

HAHA kollade igenom min "målar låda" och hittade en massa gamla tavlor som jag målat tänkte vissa några xD





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar